Αντί για προσλήψεις νέων οδηγών, διώχνουν με μετατάξεις όσους έχουν απομείνει.

Posted: 29 Μαΐου 2020 in ΕΘΕΛ/ΟΣΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Με την 102/21/5/2020 απόφαση διοικητικού συμβουλίου οι Αγιάσογλου Στ. και Ξυπολυτάς Β. έλαβαν την απόφαση σε συνεδρίαση να ικανοποιήσουν τα αιτήματα 24 εργαζομένων της ΟΣΥ (οι μισοί οδηγοί) και να του εγκρίνουν την μετάταξη τους σε υπηρεσίες και στους τόπους που επιθυμούσαν. 

Η νέα αυτή διοίκηση συνεχίζει την αιμορραγία ανθρώπινου δυναμικού της ΟΣΥ ΑΕ σε καιρούς που η συγκοινωνία δοκιμάζεται να κρατηθεί όρθια και να μην καταρρεύσει. Την τελευταία πενταετία οι διοικήσεις των Αναγνωστόπουλου-Γεωργίου, Γλυκού-Γεωργίου και Αγιάσογλου-Ξυπολυτά έχουν ικανοποιήσει απο τη θέση αυτή εκατοντάδες ρουσφέτια των πολιτικών τους προϊσταμένων, υπογράφοντας μετατάξεις και αποσπάσεις εργαζομένων της ΟΣΥ. Αποτέλεσμα να μειώνεται το προσωπικό, να μειώνεται το συγκοινωνιακο έργο και όσοι είναι εργαζόμενοι κυρίως οδηγοί «μη δικτυωμένοι» να καταλήγουν να σηκώνουν το βαρύ φορτίο της κάλυψης του συγκοινωνιακού έργου και των πελατειακών σχέσεων του εκάστοτε Μαυρογιαλούρου υπουργού. https://diavgeia.gov.gr/doc/6957ΟΚΩ0-103?inline=true
Ξυλοδαρμοί, βρισίδια, αναφορές για όσους δεν έχουν «μπάρμπα στη Κορώνη». Αν αναλογιστούμε και τα περιοριστικά μέτρα λόγω του covid-19 η κατάσταση αυτή τη στιγμή στα λεωφορεία και τρόλεϊ είναι «πολεμική»!

Την ίδια στιγμή ο Καραμανλής στα κανάλια υπόσχεται 1100 λεωφορεία στους δρόμους. Η πραγματικότητα όμως είναι οτι ούτε 850 οχήματα δεν εξυπηρετούν τον πολίτη της πρωτεύουσας αφού δεν υπάρχουν οδηγοί να τα οδηγήσουν.


Σε αυτό το αλισβερίσι θεατές και συμμέτοχοι τα σωματεία του χώρου. Δεν έχουν παρέμβει ούτε μια φορά να σταματήσουν το ξεβράκωμα της εταιρείας που είναι σίγουρο οτι οδηγεί στην είσοδο ιδιωτών μια ώρα νωρίτερα. Απότερος στόχος των μνημονιακών κομμάτων είναι να κλείσουν οι εταιρείες των ΜΜΜ με τη μέθοδο της απαξίωσης και της σμίκρυνσης τους σε μέγεθος μέσα απο την «ελάφρυνση» προσωπικού όσο και απο την απώλεια περιουσιακών στοιχείων, είτε είναι τροχαίο υλικό, (1100 οχήματα σήμερα η ΟΣΥ απο 2500 το 2011) είτε απο εγκαταστάσεις με «λουκέτα» σε αμαξοστάσια (2018 Ελληνικό και έπεται το ΑΣ Βοτανικού)

Η κυβέρνηση ακολουθώντας το μοντέλο Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) ειναι βέβαιο οτι ετοιμάζει την εκχώρηση έργου στα ΚΤΕΛ και ανανέωση στόλου μεσω leasing. Οι εξαγγελίες περί αγοράς 700, 800 και 1000 νέων λεωφορείων σταμάτησαν με τον υπουργό της ιδιωτικοποίησης Καραμανλή να παραδέχεται ότι οι διαγωνισμοί αγοράς είναι χρονοβόροι και μέχρι να έρθουν τα καινούργια εχει έτοιμη τη «λύση». 

Εχουν βάλει σκοπό να κλείσουν την εταιρεία και να αλλαξουν τον χαρακτήρα της συγκοινωνιας. Το κάνουν πράξη καθημερινά με τους εργαζόμενους να παρακολουθούν ανήμποροι να αντιδράσουν. Αυτές οι αποφάσεις σίγουρα δεν ειναι οι τελευταίες, αφού ετοιμάζονται ακόμη περισσότερες τις επόμενες ημέρες.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.